‘Reporters’ attacking Exxon didn’t always disclose funding from environmentalists

“But archived screenshots obtained by TheDCNF show Columbia’s website did not disclose its funding sources as late as Oct. 10, 2015 — one day after journalism school reporters published their first piece in The LA Times.”

Read more: http://dailycaller.com/2015/12/02/reporters-attacking-exxon-didnt-always-disclose-funding-from-environmentalists/#ixzz3tCi5dNqr
Mike Bastasch writes at the Daily Caller:

Screen Shot 2015-12-02 at 5.07.15 PM

3 thoughts on “‘Reporters’ attacking Exxon didn’t always disclose funding from environmentalists”

Comments are closed.