Al Jazeera pays $500 million to shut down Al Gore’s Current TV

So will Big Al spend his $100 million profit on more climate alarmism, massages with happier endings — or both?

“Al Jazeera on Wednesday announced a deal to take over Current TV, the low-rated cable channel that was founded by Al Gore, a former vice president, and his business partners seven years ago. Al Jazeera plans to shut Current and start an English-language channel, which will be available in more than 40 million homes, with newscasts emanating from both New York and Doha, Qatar.” [New York Times]

About these ads

6 responses to “Al Jazeera pays $500 million to shut down Al Gore’s Current TV

  1. Al Gore is cleaning up his affairs so he can be the new head of EPA.

  2. I think he will go for happier massages.

  3. Obama said the rich could afford more taxes–Al Gore sold before Jan.13, 2013 to avoid more taxes. How can people so stupid as to believe this breathe on their own? Lies, lies, lies and the idiots in the liberal party just go on lapping up the poison….We are doomed.

  4. I can hardly wait for the Al Jazeera version of The O’Reilly Factor or John Stossel.

  5. I watched Al Jazeera quite a bit while I was working in the Middle East. They treat the U.S. better than CNN. And they actually seem to lie a lot less.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s